Перегляд повної версії : Харьковский городской транспорт
Давно надо было создать тему про Харьковский городской транспорт. Много разрушений и много уже восстановлено.
31 декабря 2023 запущен трамвайный маршрут от Парка до Вокзала.
14408 14409
У першому півріччі 2024 р у Харкові планують відновити рух трамваїв по проспекту Тракторобудівників. Мова про ділянку від Салтівського шосе до Героїв Праці. Докладніше про маршрут (https://t.me/strojkh/6921), в якому він зараз перебуває.
14412 14413 14414 14415
Разрушенное Салтовское депо
14426
Трансляцію відомостей щодо пересування міського транспорту припинено з міркувань безпеки:
До уваги користувачів сервісів для відстеження руху громадського транспорту!
Це означає, що відслідковування місця знаходження рухомого складу пасажирського транспорту в режимі реального часу, стане недоступним.
Про відновлення вказаної функції буде повідомлено додатково.
Трансляцію відомостей щодо пересування міського транспорту припинено з міркувань безпеки:
Давно пора.
Сегодня в приложении CityBus была введена имитация отображения транспорта.
14436
Что это такое?
Это примерное отображение транспорта согласно расписаниям в открытых источниках, которое не гарантирует точность в 100% и наличие выпуска на маршруте. Создано онг для примерного понимая, где едет нужный вам автобус, троллейбус или трамвай.
У Харкові пропонують перейменувати 8 станцій метро:
"Пушкінська"
"Академіка Павлова"
"Героїв Праці"
"Завод імені Малишева"
"Проспект Гагаріна"
"Південний вокзал"
"23 Серпня"
Проектна назва станції метро “Державінська”
У Харкові пропонують перейменувати 8 станцій метро:
"Пушкінська"
"Академіка Павлова"
"Героїв Праці"
"Завод імені Малишева"
"Проспект Гагаріна"
"Південний вокзал"
"23 Серпня"
Проектна назва станції метро “Державінська”
Сволочи!
КП "Харківський метрополітен" спільно з Європейським банком реконструкції та розвитку оголосило тендер на закупівлю 17 нових п’ятивагонних метропоїздів із міжвагонними пасажирськими переходами повної ширини.
14490
Фірма-підрядник має ввести в експлуатацію нові поїзди, провести монтаж допоміжного обладнання за потреби, а також навчити працювати на нових поїздах персонал метрополітену.
Завдяки кредиту Європейського інвестиційного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку Харків також продовжить будівництво Олексіївської лінії метро в бік аеропорту.
КП "Харківський метрополітен" спільно з Європейським банком реконструкції та розвитку оголосило тендер на закупівлю 17 нових п’ятивагонних метропоїздів із міжвагонними пасажирськими переходами повної ширини.
14490
Фірма-підрядник має ввести в експлуатацію нові поїзди, провести монтаж допоміжного обладнання за потреби, а також навчити працювати на нових поїздах персонал метрополітену.
Завдяки кредиту Європейського інвестиційного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку Харків також продовжить будівництво Олексіївської лінії метро в бік аеропорту.
Ну что тут сказать, богатейшая страна! В военное время поезда покупать.
Міськрада оголосила тендер на покупку електробусів
На сайті тендерів Євро-Союзу з’явилось оголошення про відкриття конкурсу на постачання Харкову електробусів загальною вартістю 15 млн євро без ПДВ. Передбачається, що транспорт має бути в довжину 12 метрів та обладнаний майданчиком для пасажирів на колісному кріслі. Крім цього, постачання розглядається лише з зарядними станціями, запчастинами, обладнанням та інструментами для технічного обслуговування. Тривалість виконання угоди — 15 місяців. Гроші на цю закупівлю місто отримало від міжнародних партнерів.
14524
«Необхідно, щоб у Харкова був найкращий транспорт. Міста Європи та США вже використовують його. Також серед переваг цього виду транспорту — скорочення викидів вуглекислого газу, фінансових витрат тощо. Це інноваційні технології та імідж Харкова», — зазначив на сесії міської ради влітку І. Терехов.
Маршрути автобусов по Харькову: схема на время блекаута. Ссылка на карту (https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=1Q9sVNcUtVW9M9oENKnlUWHX_3lHJVkE&ll=49.99608496190264%2C36.2871175&z=11)
Метро, трамваи и троллейбусы не будут работать.
Трансляцію відомостей щодо пересування міського транспорту припинено з міркувань безпеки:
Міська влада дозволила і відновила відображення GPS-даних!
Декілька днів ще мають проводити налаштування відображення маршрутів через що можуть бути певні хибні дані.
Деталі маршрутів Харкова на EasyWay (https://www.eway.in.ua/ua/cities/kharkiv/routes)
С сегодняшнего дня возобновлено движение на троллейбусных маршрутах автономного хода №46 и №53.
Міська влада дозволила і відновила відображення GPS-даних!
Декілька днів ще мають проводити налаштування відображення маршрутів через що можуть бути певні хибні дані.
Деталі маршрутів Харкова на EasyWay (https://www.eway.in.ua/ua/cities/kharkiv/routes)
Третья попытка запустить треккинг. Из-за проблем на магистральных сетях и внутренних проблем в работе сервисов XTMAP доступ к данным трекинга может предоставляться нестабильно.
З сьогоднішнього дня у Харкові запустили кілька трамвайних маршрутів, які не ходили з 22 березня.
Містом курсують трамваї:
№7 (Новожаново — Південний вокзалі)
№12 (Південний вокзал — Центральний парк)
№20 (Південний вокзал — пр. Перемоги).
Відновлено рух трамвайного маршруту №8 зміненою трасою: вул. Одеська - пр. Байрона - вул. Морозова - вул. Тарасенка - вул. Молочна - вул. Гольдбергівська - вул. Москалівська - Новожанове.
Сьогоднішня ситуація з транспортом у місті
У місті пробки через непрацюючі світлофори.
Сьогодні відновили рух за маршрутом автобуси:
48 (м. Героїв Праці - Північна-5),
58 (Богомольця - Залютине),
70 (Зубарєва - Індустріальна - Обрій)
228 (Масельського - 626 мкрн.).
Також збільшено випуск на 29 автобусному маршруті.
На основну трасу переведено трамвайний маршрут №7, він повернувся на Новоселівку.
Відновлено рух третього маршруту за основною трасою.
Попередньо відновлюється рух тролейбусів 2, 55, 58 (інформація перевіряється).
Також були спроби запустити тролейбуси 20, 24, 31, 34, 56, 57 але поки що не склалося.
Метро працює.
Строитель
07.05.2024, 13:05
Мэр сегодня сказал, что транспорт продолжает оставаться бесплатным.
В Харьков едкт 7 вагонов Tatra T3 из чешского города Пльзень. В скором времени они уже прибудут к нам.
14675
Сантехмастер
11.07.2024, 10:01
Жара издевается над троллейбусами с автономным ходом, они страдают из-за перегрева батарей.
В скором времени на маршрутах в Харькове появятся такие трамваи.
Нам их подарил город Пльзень.
7 трамваев уже в пути к нам.
14682
В скором времени на маршрутах в Харькове появятся такие трамваи.
Нам их подарил город Пльзень.
7 трамваев уже в пути к нам.
14682
Вчера трамваи прибыли в Харьков
14684
С сегодняшнего дня, 20.08.24, возобновлено движение 23 трамвая.
14765
А это видео тестовой обкатки 19 августа.
/rJUuDUXj1Ds?si=ZWHbm1Xi6LhgJGZ_
https://youtu.be/rJUuDUXj1Ds?si=ZWHbm1Xi6LhgJGZ_
І. Терехов прокоментував, чи продовжується зараз будівництво метро?
Це частина цього (https://t.me/strojkh/9197) інтерв'ю.
Ми змінили одну річ у планах — електродепо буде не наземне, а підземне. Це здорожчання проєкту, але наші партнери разом з нами пішли на це. (https://t.me/+-o6q4ku5xWM4YTAy) Будемо обов'язково будувати — це дуже доцільно. Багато постраждало потягів метрополітену, які перебували на поверхні, через російські обстріли. Тому нам також потрібен і рухомий склад, він дуже зовсім іншим, аніж був, з урахуванням економії електроенергії. Тому будемо будувати. Нічого не зупиняємо. Є зацікавлені іноземні підприємства, які хочуть будувати і будуть будувати, якщо виграють тендер.
Місто Брно подарувало Харкову шість трамваїв.
Це вагони типу Т6, які Транспортна компанія міста Брно виводить із експлуатації та замінює новими трамваями.
Громадський транспорт у Харкові на 2025 год залишається безкоштовним.
План сталої міської мобільності міста Харкова сьогодні одноголосно затвердили на позачерговій сесії депутати міськради
Як повідомили в Департаменті будівництва та шляхового господарства, мета плану - забезпечити необхідний рівень безпеки і зручності пересування містом пішки, легким персональним, велосипедним або громадським транспортом. Там зазначили, що план є стратегічною дорожньою картою, яка потребуватиме постійного оновлення відповідно до можливих потреб населення у пересуванні містом, транспортній та енергетичній інфраструктурі. Особливо важливо було затвердити документ зараз, оскільки Харків перебуває на етапі закупівлі нової техніки.
«Це глобальний документ, який був відпрацьований разом з іноземними партнерами. Надалі ми будемо радитися з громадськістю та вносити в нього правки, адже створення сталої мобільності в умовах міста - це динамічний процес», - І. Терехов.
15061
Муніципальний транспорт у місті Харкові поступово приводять до єдиного кольорового стандарту.
Він нагадав, що у 2021 році з ініціативи І. Терехова червоний був затверджений як основний колір транспорту в Харкові, що сприятиме підвищенню рівня безпеки на дорогах.
За його словами, 150 муніципальних автобусів, які раніше були закуплені містом, підходять під затверджений стандарт. Тепер кольоровий стандарт впроваджується і метро. Так, у рамках планового ремонту один з потягів метрополітену був перефарбований. Найближчим часом він почне курсувати Холодногірсько-Заводською лінією.
Процес уніфікації всього транспорту буде тривалим.
«Трамваї добре вписуються в це рішення, адже мають червоно-жовте забарвлення. При проведенні поточних робіт з відновлення іншого наземного транспорту вся техніка, зокрема, тролейбуси, також буде перефарбована», - про це розповів директор Департаменту будівництва та шляхового господарства Дмитро Липовий.
15077
Що буде з трамваями у Харкові: головне зі вчорашньої дискусії щодо руху харківських трамваїв
У планах на цей рік – відновити трамвайну лінію (https://t.me/strojkh/10310) на ХТЗ, до станції “Лосеве”.
Рух трамвая маршрутом №5 хочуть запустити до весни. Основна проблема – нестача водіїв.
Доцільність трамвайного маршруту від Центрального парку до Лісопарку (https://t.me/strojkh/4856) переглядатимуть. Поки що його відновлювати не планують.
Щодо відновлення демонтованих (https://t.me/strojkh/1211) трамвайних шляхів на Весніна. Міськрада готує конкурс ідей щодо відновлення руху трамвая №26 маршрутом від вулиці Мироносицької до вулиці Матюшенко. У колишньому вигляді відновити колії не можна, адже тодішнє розташування рейок не відповідає сучасним ДБН.
Щодо відновлення депо - поки що однозначного рішення немає, яким воно буде.
Powered by vBulletin® Version 4.2.0 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved. Переклад: активісти vBSupport.org