Жара издевается над троллейбусами с автономным ходом, они страдают из-за перегрева батарей.
Жара издевается над троллейбусами с автономным ходом, они страдают из-за перегрева батарей.
С сегодняшнего дня, 20.08.24, возобновлено движение 23 трамвая.
А это видео тестовой обкатки 19 августа.
https://youtu.be/rJUuDUXj1Ds?si=ZWHbm1Xi6LhgJGZ_
І. Терехов прокоментував, чи продовжується зараз будівництво метро?
Це частина цього інтерв'ю.
Ми змінили одну річ у планах — електродепо буде не наземне, а підземне. Це здорожчання проєкту, але наші партнери разом з нами пішли на це. (https://t.me/+-o6q4ku5xWM4YTAy) Будемо обов'язково будувати — це дуже доцільно. Багато постраждало потягів метрополітену, які перебували на поверхні, через російські обстріли. Тому нам також потрібен і рухомий склад, він дуже зовсім іншим, аніж був, з урахуванням економії електроенергії. Тому будемо будувати. Нічого не зупиняємо. Є зацікавлені іноземні підприємства, які хочуть будувати і будуть будувати, якщо виграють тендер.
Місто Брно подарувало Харкову шість трамваїв.
Це вагони типу Т6, які Транспортна компанія міста Брно виводить із експлуатації та замінює новими трамваями.
Громадський транспорт у Харкові на 2025 год залишається безкоштовним.
План сталої міської мобільності міста Харкова сьогодні одноголосно затвердили на позачерговій сесії депутати міськради
Як повідомили в Департаменті будівництва та шляхового господарства, мета плану - забезпечити необхідний рівень безпеки і зручності пересування містом пішки, легким персональним, велосипедним або громадським транспортом. Там зазначили, що план є стратегічною дорожньою картою, яка потребуватиме постійного оновлення відповідно до можливих потреб населення у пересуванні містом, транспортній та енергетичній інфраструктурі. Особливо важливо було затвердити документ зараз, оскільки Харків перебуває на етапі закупівлі нової техніки.
«Це глобальний документ, який був відпрацьований разом з іноземними партнерами. Надалі ми будемо радитися з громадськістю та вносити в нього правки, адже створення сталої мобільності в умовах міста - це динамічний процес», - І. Терехов.![]()
Муніципальний транспорт у місті Харкові поступово приводять до єдиного кольорового стандарту.
Він нагадав, що у 2021 році з ініціативи І. Терехова червоний був затверджений як основний колір транспорту в Харкові, що сприятиме підвищенню рівня безпеки на дорогах.
За його словами, 150 муніципальних автобусів, які раніше були закуплені містом, підходять під затверджений стандарт. Тепер кольоровий стандарт впроваджується і метро. Так, у рамках планового ремонту один з потягів метрополітену був перефарбований. Найближчим часом він почне курсувати Холодногірсько-Заводською лінією.
Процес уніфікації всього транспорту буде тривалим.
«Трамваї добре вписуються в це рішення, адже мають червоно-жовте забарвлення. При проведенні поточних робіт з відновлення іншого наземного транспорту вся техніка, зокрема, тролейбуси, також буде перефарбована», - про це розповів директор Департаменту будівництва та шляхового господарства Дмитро Липовий.
![]()
Що буде з трамваями у Харкові: головне зі вчорашньої дискусії щодо руху харківських трамваїв
- У планах на цей рік – відновити трамвайну лінію на ХТЗ, до станції “Лосеве”.
- Рух трамвая маршрутом №5 хочуть запустити до весни. Основна проблема – нестача водіїв.
- Доцільність трамвайного маршруту від Центрального парку до Лісопарку переглядатимуть. Поки що його відновлювати не планують.
- Щодо відновлення демонтованих трамвайних шляхів на Весніна. Міськрада готує конкурс ідей щодо відновлення руху трамвая №26 маршрутом від вулиці Мироносицької до вулиці Матюшенко. У колишньому вигляді відновити колії не можна, адже тодішнє розташування рейок не відповідає сучасним ДБН.
- Щодо відновлення депо - поки що однозначного рішення немає, яким воно буде.