-
Закрепился
Все про Штучний інтелект
Штучний інтелект для написання текстів та SEO: Що потрібно знати
Сьогодні ми хочемо поговорити про еру майбутнього. Ми так багато чули про неї у фільмах та науково-фантастичних книгах. Однак вона настала непомітно та все ж принесла безпрецедентні проблеми. Найважливіша — це ризик отримати бан Google.
Штучний інтелект економить час на монотонних завданнях, таких як збір та аналіз даних. Однак він може стати ахіллесовою п'ятою для тих, хто хоче делегувати йому всі розумові процеси. Давайте детальніше розглянемо це питання.
Які елементи контенту може генерувати ШІ
Зображення
ШІ чудово створює абстракції. Він також добре розрізняє стилі, що дозволяє створювати, наприклад, зображення в стилі кіберпанк або ті, що нагадують гуашеві картини. Проте, тексти на них здебільшого містять граматичні помилки.
Видимий текст
Все, що ми можемо бачити, переглядаючи опублікований матеріал: заголовки, підзаголовки, тексти розділів тощо. Якщо уважно переглянути контент, створений ШІ, можна помітити часте використання однакових прийомів, повторення певних слів і стандартну структуру тексту.
Невидимий текст
Текст, який читачі не бачать, але він відіграє важливу роль на стадії розробки. Адже ніхто не знає про аналітику матеріалів конкурентів та інші релевантні звіти, окрім авторів контенту. До якості роботи в цій частині немає жодних претензій.
Плюси та мінуси використання ШІ при створенні контенту
Переваги
Економія часу
Економія коштів
Недоліки
Однотипний стиль написання
Ризик отримати бан від Google
Як краще використовувати ШІ для створення контенту
Спосіб №1: Максимально безпечний
Аналіз конкурентів. Дайте машині посилання на популярні статті, на потрібну вам тему.
Побудова структури. Ви можете використовувати штучний інтелект для створення чернетки структури вашої майбутньої статті. Але вона потребує ручного редагування.
Текст статті. Дайте команду ШІ писати текст окремо для кожної з секцій, додайте в промт ключові слова.
Перевірка граматики. Штучний інтелект добре впорається з такою монотонною задачею, як вичитка тексту та аналіз помилок.
Спосіб №2: Помірно безпечний
Цей метод включає все, що було описано у попередньому. Він лише додає створення зображень. Поки невідомо, як пошукові системи на них реагуватимуть.
Є різні версії, від повної нейтральності до заборони. Існує також третій сценарій, він вказує на зображенні, що воно було згенероване ШІ. Незалежно від того, що відбудеться у майбутньому, замінити зображення на сайті можна швидше, ніж замінити згенерований текст. Проте ми рекомендуємо не зловживати такими зображеннями у ваших статтях.
Спосіб №3: Відносно ризикований
У третьому способі, по традиції, залишаються операції з попередніх двох способів. До них додається поєднання «людського» тексту та 20-50% «штучного». Ми не відносимо цей метод до безпечних.
Спосіб №4: Ризикований
Згереувати всю статтю за пару кліків і опублікувати її. Кількість важливіша за якість. Для досягнення ефективності важливо мати велику масу посилань на різні ресурси або ж розмістити лінки на дуже авторитетному сайті. Проте цей крок є дуже двозначним. Все, що було досягнуто протягом багатьох років праці, може зійти нанівець.
Інструменти Serpstat на основі ШІ
- Text Editor дає змогу згенерувати статтю в один клік. Вам треба лише уточнити тему, на яку потрібно написати статтю.
- Article Builder дозволяє генерувати текст секція за секцією для англомовних статей.
- Keyword Extraction стане чудовим асистентом для вас, якщо вам потрібно ідентифікувати ключові слова у тексті.
- ChatGPT SEO Plugin допомагає знаходити відповідні ключові слова для конкретних тем у регіоні та порівнювати їх. Він також аналізує SEO-метрики та дані про посилання для доменів, включно з трафіком, видимістю, позиції домену за певними ключами, кількістю dofollow/nofollow посилань, використовуючи ці дані для ефективного створення SEO-текстів або оптимізації веб-сайтів.
Останній раз редагувалося SEO; 26.07.2024 в 11:22.
-
-
26.07.2024 11:17
# ADS
Circuit advertisement
-
Закрепился
OpenAI запускає розумний пошуковик SearchGPT.
Пошукова система дає швидкі відповіді з чіткими джереламами. Їй можна ставити https://x.com/OpenAI/status/1816536290822881780 питання-уточнення, як у чат ChatGPT. Зараз систему тестують.
-
-
Закрепился
Чому штучний інтелект став популярним у digital-маркетингу? Тому що за 10 хвилин можно згенерувати контент-план для компанії у соцмережах! А ще за 20-30 хвилин - згенеруємо тексти!
Погодьтеся, ця технологія, яка ще кілька років тому здавалася незвіданою, тепер займає важливе місце в стратегіях маркетингу для багатьох компаній.
-
Мітки цієї теми
Ваші права
- Ви не можете створювати нові теми
- Ви не можете відповідати в темах
- Ви не можете прикріплювати вкладення
- Ви не можете редагувати свої повідомлення
-
Правила форуму